štvrtok, 27. marca 2014

Bábovka do mikrovlnky

Ahojte!
Tak ďalší môj príspevok, ktorý môžeme zaradiť do kategórie: Všetko zmiešaj a uvar. :)


Poviem vám, ja teda nie som žiadny kuchár ani pekár. V kuchyni ma zvyčajne volajú Nezavadzaj.
No čo urobiť, keď dostanete nesmiernu chuť na sladké a doma je už všetko vybrakované? Ja vtedy beriem kuchársku čiapku, varešku a zásteru, a púšťam sa do toho! Samozrejme, že predošlú vetu som myslela len obrazne. Na tento recept budete potrebovať maximálne tak lyžičku, misku a pohár. Tak hádam začneme, nie?





Krok číslo 1: Recept musíme mať zapísaný v peknej knižôčke, pretože tak nám ten koláč bude viac chutiť.
Ale nie, žartujem. Krokom číslo jedna je to, že všetky ingrediencie, ktoré sú na obrázku napísané, zmiešame dokopy. Nič náročné. :)

(Verte mi, chutí to oveľa lepšie, ako to v zárodku vyzerá.)

Krok číslo 2:
Keď to všetko zmiešame, prelejeme hmotu do pohára. Môžete to robiť aj priamo v pohári, ale vzhľadom na moju nešikovnosť, v pohári by pravdepodobne nič neostalo. Všetko by totižto bolo okolo neho. :)

(Množstvo tej.. "miešaniny" (?) prispôsobte veľkosti pohára. Ja mám veľký ikeácky pohár, takže "miešanina" mi vyšla presne do polovice pohára. Myslím, že polovička je tak akurát, pretože koláčik bude v mikrovlnke rááááásť.)

Krok číslo 3:  Naozaj netuším, ako fungujú mikrovlnkové mechanizmy. Ja som to len zapla na ohrev a sledovala som, ako bábovka v pohári rastie. Keď už bola príliš vysoko a začínala z pohára trčať, tak ohrev na chvíľočku vypnem, a počkám, kým to trošku nespľasne a nespadne naspäť do pohára. Keď som to robila, na celkové "upečenie" mi stačili dokopy asi 2 a pol minútky. A áno, viem, že jedlo z mikrovlnky je všakovako ožiarené a nezdravé.  

Kúzlo sa podarilo, bábovka je "upečená". Len si dávajte veľký pozor, keď to z mikrovlnky budete vyberať, pretože je to strašne horúce. Vyzerá to asi takto:


Tiež buďte opatrní, keď to budete vyberať z pohára. Ide to trošku ťažšie.
No a ako by vyzeraj "nenastajlovaný" koláč? Ja si ho rada ešte trošku prizdobím. 


Hoci je bábovka dosť vláčna, ešte som ju poliala troškou smotany, aby ešte viac zmäkla. Tiež som to posypala takýmito čokoládovými čudami, ktoré netuším, ako sa volajú. :D 
Najlepšie na tomto recepte je, že z malého množstva ingrediencií sa "najedia" viacerí ľudia. Je to dosť sýte, preto je pre jedného človeka dosť ťažké zvládnuť túto bábovku samému. 

Poznáte takéto rýchle recepty? Čo si myslíte o pečení v mikrovlnke?

4 komentáre:

  1. Když mě honila mlsná a doma nic nebylo a víc péct se mi nechtělo tak jsem to zkusila .. Nějak moc mi teda nechutnala :/ Ale já jsem hold hodně mlsná :D
    Jahodovník

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Waaau,super receptiiik:)

    Dawnilicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Toto si robím dosť často a nemám problém tu babovku zjesť celú sama :)

    http://beautyandfashiontipsbynicol.blogspot.sk/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super nápad! :) Určite vyskúšam :) :)

    lovelybeautybook.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť