streda, 5. marca 2014

Blogy, ktoré sledujem - 1. časť (Slovensko)

Ahojte!
Môj druhý príspevok by som rada venovala tomu, čo bolo vo veľkej miere inšpiráciou pre založenie môjho vlastného blogu. Preto by som vám rada predstavila blogy, ktoré sledujem. :) Začnem tými československými.

1. Hanny Brokolice |


Super blog českej blogerky a youtuberky Hanky - asi môj najobľúbenejší z tunajších blogov. Táto slečna je veľmi príjemná, hlavne sa mi páči jej pokojný prístup a to, že sa pravdepodobne na nič nehrá. Tiež sa mi veľmi páčia jej recenzie na produkty, ktoré sú slovne vyšperkované a majú vysokú úroveň.

2. Soňa Skoncová | one of a kind



Slovenská modelka Soňa Skoncová, ktorá je známa aj v zahraničí, pomocou svojho módneho blogu mapuje svoj život aj svoju prácu. Jej outfitové posty sú inšpiráciou pre nie jedno dievča a hlavne sa mi páči rozmanitosť jej módnych kreácií. Myslím to tak, že nenosí len jeden štýl oblečenia - v jeden deň je to elegantná dáma, a na druhý deň je to dievča s roztrhanými džínami a šiltovkou.

3. red poppy stories


Blog možno trochu z iného súdka, ale o nič horší od ostatných. Sledujem ho, pravdu povediac, viac kvôli tým kratučkým úvodom k fotkám, ako kvôli fotkám samotným. No aj tie fotky, ktoré Zuzka z redpoppystories.com na svoj blog pridáva, sú pohladením pre dušu.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára