streda, 19. marca 2014

Cestoviny á la Čo chladnička dala

Ahojte!
Na ospravedlnenie toho, že sa blogu teraz veľmi nevenujem, potrebujem len dve slová: MATURITNÝ TÝŽDEŇ. Tí, ktorí už maturovali, dobre vedia o čom hovorím, a tí, ktorých to ešte len čaká.. no, držím palce.
Keď som dnes začala variť - čo sa nestáva až tak často, tak mi napadlo, že vám to odfotím. Nečakajte nič extra, mojou špecialitou sú cestoviny s hocičím. A dnes to boli olivy, šampióny, šunka a smotana. Enjoy. :)

Celé olivy som rozrezala na štvrtinky a šunku na rezančeky. Šampióny sa mi rezať nechcelo.
Všetko to osmažíme na oleji. Podľa chuti môžeme pridať aj cibuľku.




    Pridáme smotanu. Podľa toho, aké husté to chcete.

    Bazalka podľa mňa k takýmto cestovinám patrí. No a nezabúdajme na soľ, ako inak.

    Reklama na LIDL.

    Ešte som tam nastrúhala syr a... hoci to nevyzerá veľmi vábne, je to mňamózne!

    Ta-dá! Finálna verzia. Musím vás ale upozorniť, že keď tam dáte veľa syra, trošku sa vám to "zbije".             Nebojte sa potom pridať len viac smotany. :)

A čo vy? Varíte?

4 komentáre:

  1. Oo vyzerá to super :))
    Máš naozaj pekné fotky, také profesionálne ☺
    ..
    CHOCOLATE KISS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ó, ďakujem. :) Tak snažím sa, mňa osobne dosť odradí, keď sú fotky na blogu príliš malé alebo nekvalitné. :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za koment. :) Vareška je za pár centov z letných trhov - no nekúp to, keď to je také milé. :)

      Odstrániť