utorok, 25. marca 2014

Maturitný týždeň

Ahojte!
Ležím doma s angínou a jediné, čo robím, a čo ma už pomaly prestáva baviť, je sledovanie diania za oknom. Nie, nesledujem ľudí, ale oblohu. Keď som ráno vstala, svietilo slnko, a teraz je obloha tak depresívne sivá. Na nálade mi to rozhodne nepridáva, pretože z antibiotík sa mi robí zle od žalúdka a v noci som zo spánku rozliala vodu po celej izbe. Niežeby som bola námesačná, akurát som sa naučila, že nechávať pohár na stolčeku vedľa postele sa nevypláca. Poviem vám, nie je nič lepšie, ako o štvrtej ráno utierať podlahu.
Tak som rozmýšľala, že keďže mám teraz hromadu času, budem sa venovať blogu. Dnes by som vám chcela priblížiť môj minulý týždeň, ktorý sa niesol v znamení písomných maturít. Keď sa nato pozriem z odstupom času, nie je to až také hrozné, ako som si myslela. No predsa, stresy deň pred písaním testu boli desivé.



1. PONDELOK

"Hurá, hurá, zajtra je matura."
V utorok ma čakal test zo slovenčiny, ktorého som sa vôbec nebála. Večer som sa chcela ešte čo-to naučiť, ale čo som sa nenaučila za posledné 4 roky, sa za jeden večer dohnať nedá, a tak som sa nato vykašľala, pozrela som si Catching Fire <3 a išla som spať.

2. UTOROK

'Je divné, že vôbec nestresujem?' spýtala som sa sama seba, keď som do rúk dostala maturitný test. Pre istotu som skontrolovala svoje ruky, či sa netrasú, no zdalo sa mi, že boli ešte kľudnejšie ako zvyčajne. Test som dopísala asi tri štvrte hodiny pred skončením času, a tak som si ho ešte trikrát prekontrolovala, zistila som, že Ako chutí moc som predsa len mala prečítať, že vôbec netuším, aké sú slabikotvorné spoluhlásky, a že mi to je aj tak jedno, pretože celkovo som z testu mala veľmi dobrý pocit. Obednú prestávku sme so spolužiačkami využili klasicky - na obed. Potom nás čakalo písanie slohu. Aké bolo moje nadšenie, keď som zistila, že som mohla písať rozprávanie. Samozrejme, že úspešnú maturitu treba osláviť, tak sme si sadli na drink.. a našla som svoj obľúbený. Mňamka.

                (Mmmm, ten v strede je môj. Najhoršie je, že netuším, ako sa volal.)

3. STREDA

To bol môj voľný deň, keďže náhradu maturity z angličtiny som si urobila už minulý školský rok v máji. No vo štvrtok ma čakal test z matematiky, z čoho som už tak "v kľudze" nebola. Celý deň som preflákala a podvečer som sa rozhodla, že si urobím nejaké testy z minulých rokov. Nad testom z roku 2008 som sa rozplakala, nad testom z 2011 ukľudnila. Mám pocit, že rok čo rok je to ľahšie.

 (Túto fotku som v záchvate nešťastia poslala spolužiačke, ktorá sa na tom dobre zasmiala. Ja som sa až tak nesmiala, pretože hoci je na googli hádam všetko, kombinatoriku pre idiotov tam nenájdete.)


4. ŠTVRTOK

To, že som nestresovala v utorok, sa mi vrátilo vo štvrtok. (Karma?) Ruky sa mi triasli ako o život, mala som pocit, že nič neviem a že nezmaturujem. Napriek tomu som test napísala, a hoci nie som spokojná, povedala som si, že kašlem nato. A samozrejme, za to, že som to zvládla, som sa musela odmeniť. Keďže som skúšala 40 Day No Sweets Challenge, o ktorej vám v budúcnosti napíšem, dlhšiu dobu som nejedla nič sladké, preto som tohtoročnú prvú zmrzlinu mala až ako odmenu za maturitu z matematiky.

5. PIATOK

No ako lepšie osláviť maturu, ako si výjsť von? S kamarátkami sme si urobili babskú jazdu, dobre sme sa zabavili a oslávili maturitu. Teraz sa už len pripravovať na tú ústnu. :)

 

3 komentáre:

  1. Mňam tie koktejli :O <3
    fashionworldbyterez.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super článek, dobře jsem se pobavila :)
    Vy maturujete tak brzy? Nás to totiž čeká až v květnu... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj my až v máji, ale v marci píšeme písomné maturity, čiže testy. Aaa je to hrozné. :) Teraz, keď nato spätne pozerám, tak sa bavím aj ja, ale vtedy mi to teda také vtipné neprišlo. :D

      Odstrániť