štvrtok, 13. marca 2014

Maybelline Baby Lips


Ahojte!
Ako som už spomínala v minulom "new in" príspevku, prednedávnom som si zaobstarala balzám na pery Baby Lips od značky Maybelline v odtieni Pink Puch. Určite ste o tomto balzáme čítali už obrovské množstvo recenzií, pretože je to obrovská senzácia, a okolo prsta si omotala mnoho dievčat. - a možno aj chlapcov.



Najprv som nad týmto balzámom ohŕňala nosom, pretože nie som ten typ človeka, čo musí mať všetko, čo akurát vošlo "do módy" (aj v kozmetike) a už mi trocha začínalo liezť na nervy, ako Baby Lips každý ospevuje. Keď som ju  však zbadala v poľskej drogérii za super cenu, neodolala som. A padla mi z nej sánka. Vôňa, konzistencia, pigmentácia - to všetko dohromady mi úplne vyrazilo dych. :)
Začala by som vôňou, ktorá je taká sladkavo cukríková, niečo na spôsob lesného ovocia - čo je dosť logické, keďže sa volá Pink Punch. Po tom, čo som si ju dala na pery som ju ešte dosť dlho cítila, čo je výborné, pretože mi to zlepšuje náladu. :)

    (Tuto som sa nudila, tak som urobila romantickú fotku: Baby Lips v západe slnka. )

Druhý šok nastal, keď som si Baby Lips natrela na pery. Má ľahkú, krémovú konzistenciu a, čo je hlavné, nelepí! Neznášam pocit, keď sa mi aj po jemnej vrstve balzámu alebo lesku pery lepia. Tiež je veľmi príjemná na "dotyk" - čo znamená, že balzámy a pomády sú zvyčajne akési tvrdé a ťažko sa rozotierajú - čo rozhodne nie je prípad Baby Lips. Nevedela som, či sa to zdá len mne, a tak moja pekná Baby Lips kolovala z ruky do ruky mnohých spolužiačok - áno, viem, nehygienické, ale už sme spolu príliš dlho nato, aby sme sa hnusili vyskúšať viaceré jeden balzám na pery :) - a naozaj som si to nevšimla len ja.

                      (A tu je Baby Lips pri mori - sľubujem, posledná! Ale veľmi som sa nudila.)

Čo dodať k pigmentácii. Je len na vás, ako veľmi vám bude tento balzám na perách vidno. Myslím, že také tri vrstvy stačia nato, aby sa vám pery zafarbili jemne doružova (na prvej fotke je dobre vidno, aký odtieň má konkrétne Pink Punch).

Možno jediné, čo by pri tomto balzáme vytkla je, že sľúbených 8 hodín, ktoré má vydržať, je podľa mňa dosť prehnané. Neviem, možno kedy ste nepili, nejedli, nerozprávali, tak by to bolo reálne, ale u mňa nedosiahnuteľný cieľ. No na druhej strane - aspoň ju môžem stále vyberať, ovoniavať a tešiť sa z nej. :)

Máte vy nejakú skúsenosť s Baby Lips? Aký odtieň doma máte? Ste s ňou spokojní? Dajte mi vedieť. :)

1 komentár: