utorok, 4. marca 2014

narodenie blogu a marcový WISHLIST

Ahojte!
Tak som sa po dlhom premýšľaní a prehodnocovaní rozhodla, že to skúsim! Už dlhšie sledujem rôzne beauty blogy a... nedalo mi, musela som si ten svoj vytvoriť aj ja! Zatiaľ ma neberte príliš vážne, pretože absolútne netuším, čo ako funguje, a v informatike nijako zvlášť nevynikám (pravdupovediac, aj teraz som z nepozornosti čosi postláčala, a absolútne netuším, ako to opraviť).
Tak som teda rozmýšľala, aký by bol môj prvý príspevok. Nič mi nenapadalo, no nakoniec som nato prišla! Existuje niečo lepšie ako wishlist?



Zistila som, že moja kozmetická zbierka akútne potrebuje doplnenie, a táto ružová micelárka od Garnier-u bude asi prvé, čo si kúpim. Teda, ak bude jej zloženie vyhovovať mojej pleti. Som totiž alergická na akúsi divne znejúcu konzervačnú látku v kozmetike. A micelárok podľa mňa nikdy nie je dosť.



Každý týždeň si pravidelne kupujem EMMU a, povedzme si rovno, kto sa nepoteší vzorkám zadarmo? Stále ich vyskúšam, bez ohľadu na to, či je to pre moju pleť vhodné, alebo nie. Veď, uvidzíme! :) Minulý mesiac sa v EMME objavila vzorka tohto zázračného prípravku, ktorého úlohou je zjednotiť tón pleti. Čuduj sa svete, ono to funguje! Preto si to MUSÍM zadovážiť na tie sedmospáčske dni, kedy si namiesto nanášania make-upu radšej pospím o päť minút dlhšie.




Ďalšia vec, ktorú nutne potrebujem! Táto milá paletka na obočie od Catrice je malý, šikovný, a cenovo dostupný kúsok pre každé dievča.

Pri tomto produkte ani netuším, či ho už u nás vôbec predávajú. Táto vecička by údajne mala zmenšiť póry a zatiaľ som na ňu od amerických blogeriek počula len samé dobré ohlasy.




Preklady slova fluffy na internete sú: páperovitý, chlpatý, pokrytý páperím, vatový, načechraný, nadýchaný, prachový, sypký, drobivý, mäkký. Ani jedno podľa mňa nevystihuje, ako si tieto krásne štetce od Real Techniques predstavujem. Hoci som ich v živote nedržala v ruke, mám pocit, že ak by sa mi do rúk predsa len dostali, len tak by som si nimi prechádzala po tvári a bola šťastná!

Tak to by bolo odo mňa všetko, aby som vás hneď na prvý krát nevystrašila svojou všetkého-chtivou povahou, hoci by toho, čo chcem, bolo ešte oveľa viac.
Majte sa,
Barbora. :)

2 komentáre: