štvrtok, 27. marca 2014

NEW IN

Ahojte!
Tak som dnes navštívila svoj najobľúbenejší obchod zo všetkých - DM. A že som neodišla naprázdno, tak to je, hádam, jasné.





Pantene Aqua Light Lightweight Nourishing Spray
Tak po tomto výrobku som pokukovala už dlhšie. Naozaj netuším, prečo som si ho kúpila až teraz. Nielen, že má podľa mňa veľmi krásny, jednoduchý obal, navyše aj krásne vonia. Či bude aj taký dobrý, ako vyzerá, tak to uvidíme. :)
150 ml, cena: 3,99 €

Balea sprchovací gél olej-perly s vôňou jablkových kvetov
Originálny názov je v nemčine, a aj by som vám ho sem opísala, ale nemčinu neznášam a nechcem ju mať ani tu na blogu. :D A teraz k samotnej sprchovačke. Sprchovacie gély od Balei sú všeobecne veľmi dobré, tak hádam kvalitu a účinnosť nemusíme riešiť. Ale tá vôňa. Viete, ako vonia jar? Tak presne takto vonia tento gél. Je to taká veľmi svieža, mierne sladká vôňa. Proste tá, vďaka ktorej sa už neviete dočkať, kedy sa budete môct ísť osprchovať. Navyše, gél obsahuje malé, a teraz citujem: "ošetrujúce olejové perly" ktoré vraj dodajú pokožke extra porciu hydratácie. Niečo pre mňa. :)
250 ml, cena: 1,09 € (no nekúp to!)

Catrice Eye Brow Stylist pencil v odtieni 040 Don't Let Me Brow'n
Už som potrebovala ceruzku na obočie ako soľ. Doteraz som používala tieň, ale tak nejako to zaberalo viac času, ako ráno mám. Plus BONUS! Na druhej strane ceruzky je kefka, ktorou si môžete neposlušné obočie učesať. :)
1,6 g, cena: 2,59 €

Ebelin Eyeshadow and Concealer Brush
Jeden tento štetček už doma mám a musela som si kúpiť ďalší. Značka Ebelin je podľa mňa perfektná, keď so štetcami ešte len začínate. Hoci štetinky nie sú prírodné, ale nylonové, sú veľmi príjemné na dotyk. Môj prvý štetček od tejto značky mám, myslím, už viac ako rok a ešte stále mi z neho nevypadla ani jedna štetinka.
cena: 2,99 €

Garnier Perfect Blur smoothing perfecting primer
To, z čoho sa najviac teším, som si nechala nakoniec. Je to primer od Garnieru, ktorý som už spomínala v marcovom wishliste. Mala som možnosť vyskúšať jeho účinky už dávnejšie, pretože jeho vzorka bola pribalená v marcovej EMME. Bola som vykoľajená z toho, ako tento primer pleť vyhladí (nie, žeby som mala vrásky, ale predsalen - pre staršie dámy ako stvorené), zmatní a zakryje póry a nedokonalosti. Na obale je doslova napísané, že retušuje. Ach, bude radosť fotiť sa. Navyše som ho v DMku chytila v zľave, o čo je moja radosť ešte väčšia.
30 ml, cena: 8,49 €

Máte skúsenosť s nejakým z týchto produktov? Čo naposledny potešilo Vás?





2 komentáre:

  1. Od kamaratky som na Vianoce dostala pantene spray a musim uznat, ze krasne vonia ale ziadne ucinky nevidim :(



    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tu tužku od Catrice mám taky, ale v odstínu Date with ash-ton :) A je fakt skvělá :)

    OdpovedaťOdstrániť