streda, 12. marca 2014

POROVNANIE MICELÁRNEJ VODY BIODERMA A GARNIER


Ahojte!
Budúci týždeň ma čakajú písomné maturity, takže bolo trošku ťažšie nájsť si čas urobiť tento "battle" micelárok. Dnes som si urobila voľno, aby som si povybavovala nejaké veci, a tak som si konečne našla čas aj na tento post.
Porovnávala som Micelárnu vodu od Garnieru a Sensibio H2O od Biodermy. Čo to vlastne micelárna voda je? V jednoduchosti by to mala byť akási náhrada za odličovacie mlieko, jemný odličovač očí a pleťovú vodu. A teraz trošku chémie - nebojte, nebude to bolieť, je toho pramálo :) - je pomenovaná podľa molekúl, ktoré obsahuje - micel, ktoré veľmi dobre a tiež ľahko odstraňujú nečistoty z pleti  Hodnotenie som rozdelila do štyroch kategórií. Tak začneme. :)

Vôňa: Ani jedna z micelárok nie je nejako extrémne parfumovaná, no predsa len majú takú typickú kozmetickú vôňu. Ak mám byť úprimná, vôňa Biodermy mi z nejakého neznámeho dôvodu vadí. Možno som čudná, ale keď som si ňou čistila pleť, stále som si spomenula na krv. Divné, však? U Garnieru je to taká typická garnier-ovská vôňa, ktorú má väčšina produktov. V tomto smere u mňa jednoznačne vyhráva Garnier.

Čistenie: Testovala som to v deň, kedy som na tvári nemala od rána žiadny make-up. Za celý deň vám na tvár nasadajú rôzne nečistoty a prach - veď to poznáme. Tak som si jednu polovicu tváre vyčistila Biodermou, a druhú Garnierom. Možno práve vďaka tomuto bodu som si uvedomila, že Biodermu som predsa len nemala zavrhnúť na základe vône, pretože v čistení je jednoducho lepšia. Takže túto kategóriu vyhrala Bioderma.

Odličovanie: Táto časť battlu ma bavila asi najviac, keďže na tvár som si dala veľa make-upu, aby som zistila, ktorá zo spomínaných micelárok odličuje lepšie. Opäť, ako pri druhom bode, som si jednu polovicu tváre odlíčila jednou micelárkou, a druhú časť tváre tou druhou. Nebol medzi nimi až taký veľký rozdiel, ale mala som pocit, že tampón namočený Biodermou vstrebá make-up o trošku ťažšie ako Garnier a občas ho rozotrie po tvári - čo je nechcený efekt. Hoci medzi nimi bol iba malilinký rozdiel, vyhráva Garnier.

Cena: Pre niekoho vôbec nie je dôležitá, pre niekoho rozhodujúca. Cena Biodermy v lekárni by sa mala pohybovať okolo 20€, ja som ju za takúto cenu kúpila aj s opaľovacím krémom. Ak by som sa zamerala na pomer cena-kvalita, asi by som povedala, že keby Bioderma nebola taká známa značka, stála by táto micelárka o trochu menej, ale rozhodne sa oplatí zainvestovať, pretože vydrží veľmi dlho! U Garnieru sa cena v kamenných obchodoch pohybuje okolo 7 eur, čo je veľmi priaznivý fakt pre jeho kúpu. Až by som povedala, že za takúto kvalitu by si teoreticky mohli pýtať aj viac. Takže víťazom tejto kategórie je Garnier.

Zhrnutie: Možno by sa zdalo, že micelárna voda od Garnieru vyhrala 3:1, nie je to tak. Práve vďaka Garnieru som si uvedomila, že aj Bioderma je výborná a zavrhla som ju trošku neprávom. Zhrnula by som to asi takto, že odličovať sa budem Garnierom a pleť si budem čistiť Biodermou. Rozhodne obe stoja za vyskúšanie.

A čo vy? Skúšali ste niektorú z týchto micelárok, prípadne obe? Ako ste s ňou/nimi spokojné? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára