sobota, 8. marca 2014

Sounds of Saturday #1

Ahojte!

Síce v poslednej dobe nemám čas nejako serióznejšie počúvať hudbu, chcela by som sem zaviesť taký zvyk, že každú sobotu vám sem budem pridávať hudbu, ktorá mi momentálne spríjemňuje život. :)


Milujem túto pesničku, pretože je veľmi optimistická a stále sa mi pri nej chce tancovať. A keď ju milujete tak, ako ja, určite choďte na stránku 24hoursofhappy.com, kde ju môžete počúvať do nekonečna. Teda, presnejšie, 24 hodín vkuse.


Videli ste film veľký Gatsby? Nie? Tak si ho rýchlo pozrite! A kniha je ešte lepšia, hoci.. Leonardo DiCaprio <3


Veľmi super pesnička aj kapelka, ktorá mi spríjemňuje učenie. Teda, ak máte radi také tie indie rockové skupiny.


A dnes ide Harry Potter a Tajomná komntata, jupí!

Čo práve počúvate vy a aký typ hudby sa vám páči? Dajte mi vedieť. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára