streda, 2. apríla 2014

DIY Glitter Heels

Ahojte! 
Poznáte to, že si niekedy niečo kúpite, a ono sa vám to prestane páčiť? Čo takto si to pretvoriť?
Ja som si tak raz kúpila topánky. Niežeby sa mi prestali páčiť, to nie. Vďaka tomu, že som extrémne "šikovná", podarilo sa mi hneď prvý deň topánočky poškodiť. Čo už. :)
Tak som ich odložila niekam z dohľadu, pretože mi tak nejako bolo ľúto zbaviť sa ich! A veru že som dobre urobila! Raz som totiž na nete videla jeden super návod, ako si topánky ozvláštniť - a v mojom prípade aj opraviť.



Najdôležitejšia vec je, aby ste pri práci mali okolo seba vytvorenú príjemnú atmosféru. Mojimi najlepšími spolupracovíkmi sú pomaranče a stránka 8tracks.com. :)
Keď už sú pomaranče narezané a hudba zapnutá, pripravíme si veci, ktoré budeme k oprave topánok potrebovať.


Všetky veci sú ľahko zohnateľné a lacné. Samozrejme, najdôležitejšie sú topánky. :D Tie moje sú z F&F a kúpila som si ich niekedy minulú rok v apríli, takže pochybujem, že tam takéto ešte majú. Tiež potrebujeme trblietky. Nebojte sa, nespotrebujete ich veľa. Sama som sa bála, že mi neostane na druhú topánku, ale nakoniec som spotrebovala približne polovicu tej malilinkej fľaštičky, ktorú vidíte na fotke. Ďalej potrebujeme štetec a tekuté lepidlo. Vecou, ktorú možno doma nemáte, je taká tá páska, ktorá sa používa pri maľovaní stien. Pravdepodobne sa dá zohnať v nejakých domácich potrebách - netuším, na takéto veci som ľavá. :)


Okolie opätku som si oblepila už spomínanou páskou a opätok som natrela lepidlom. Potom prichádza na rad najlepšia časť - TRBLIETKOVANIE! Jupíííí! :D (Ja jednoducho milujem trblietky.)


Nechala som to cez noc vyschnúť, ráno som to znova pretrela lepidlom a nasypala trblietky na miesta, ktoré ešte neboli úplne pokryté, alebo miesta, s ktorými som nebola úplne spokojná. Znova som lepidlo nechala zaschnúť. Nakoniec som to pretrela ešte akrylovým lakom, ktorý sa dá kúpiť v kreatívnych potrebách, ale podľa mňa celkom stačí aj ďalšia vrstva lepidla. Keď zaschne, stáva sa nepriehľadným. :)


Takmer pripravené na nosenie! 
Skúšali ste už túto techniku? Ako sa kreatívne činíte Vy? :)

1 komentár: