utorok, 29. júla 2014

DIY Wrapping Paper


Ahojte! 
Keď mi niekto povie slovo baliaci papier, akosi si stále predstavím len tie gýčové kvietkované baliace papiere, ktoré stoja v papiernictvách a takmer nikto ich nekupuje. Je mi trochu ľúto, že ľudia prestali používať baliace papiere a všetko "cpú" do darčekových taštiček - hoci sú krásne a na výber je rozhodne viac motívov. Pamätáte si ešte tú číru detskú radosť z trhania baliaceho papiera? Presne to by sme mali robiť častejšie! A keď v obchode nenájdete darčekový papier, ktorý by vyhovoval vášmu gustu, skúste si ho vyrobiť. :)


Všetko, čo k výrobe potrebujete, je hnedý recyklovaný baliciaci papier, akrylová farba, hubička (postačí aj tá na umývanie riadu) a nejaká šablóna s tvarom, ktorý chcete na baliaci papier otlačiť. :)
Hneď prvý, a vlastne aj posledný problém s výrobou baliaceho papiera bol zohnať recyklovaný baliaci papier. Mala som pocit, že došiel na celom Slovensku, pretože hocikde som sa naň spýtala, nemali ho. A tak som nakoniec zvolila núdzové riešenie a v Baumax-e kúpili taký ten papier, ktorý sa používa, keď sa sťahujete (aby sa vám nerozbili poháre a tak). Je síce dosť tenký, no dve vrstvy poľahky zakryjú darček. :) Navyše, je už dopredu nastrihaný, takže ak nepotrebujete baliť nejaké veľmi objemné darčeky, ušetrí to kopu času a nervov (pretože rovné strihanie nepatrí k mojim silným stránkam). 


Postup na výrobu papiera je veeľmi jednoduchý. Na výrobu šablóny som použila tvrdú podložku do zošita, do ktorej som vystrihla chcený tvar. Šablónku som potom priložila na papier a pomocou hubky som cez ňu otláčala farbu. Ak vám môžem poradiť, tak to len to, aby ste si to najskôr vyskúšali nanečisto, aby ste získali dostatočnú zručnosť a zistili, koľko farby je potrebnej na nanášanie. 
Ak nemáte akrylovú farbu, vôbec to nevadí, kľúdne môžete použiť hocijakú inú. Taktiež ak nemáte farebné akrylovky, skúste, tak ako ja, primiešať do obyčajnej bielej farebný lak na nechty. Môžete si tak vytvoriť také odtiene, aké vám vyhovujú. :)



Ta-dá! :)

9 komentárov:

  1. To je krásné, moc povedené :) Děkuju za inspiraci!
    TWF Kami*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to je fakt pekne!

    Inak pozyvam na letnu DERMACOL giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je opravdu krásné! Jsi šikulka, určitě tenhle nápad někdy využiju :)
    www.cheap-vogue.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jééj je to také roztomilé :) jednoduchý spôsob ako prikrášliť niečo úplne jednoduché :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi pekné DIY!
    Pozývam ťa na moju Giveaway!
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/2014/07/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherné! :) Tohle musím někdy vyzkoušet... :) Corculum♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To je krása, díky za tip :) Mnohem hezčí než ty občasný kýčovitý papíry
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jeeej, to je roztomilé!! Určite vyskúšam hneď, ako budem baliť nejaký darček. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  9. je to skvelý nápad :) takýto papier som zohnal aj u nás papeiníctve a kde tu i na pošte :)

    OdpovedaťOdstrániť