sobota, 12. júla 2014

FOTOBLOG: Varšava časť 1.

Ahojte!
Tak Vám sem dnes po veeeľmi dlhej dobe pridávam nový príspevok a aby to bol návrat k blogovaniu ako sa patrí, tento príspevok je priamo z Poľska. Nájsť tu WiFi, ktoré by nebolo zaheslované, je priam zázrak, takže bohužiaľ nemôžem zaručiť pravidelný prísun fotiek, ale ak sa bude dať, určite vám sem niečo pridám. :)

Momentálne už som v prímorskom mestečku Stegna, no keďže dnes celý deň striedavo lialo a mrholilo, akosi sa mi nechcelo vláčiť so sebou fotoaparát. No prvé dva dni dovolenky som strávila vo Varšave, a toto mesto som si zamilovala hneď na prvý pohľad. Veď.... Posúďte sami!

Najvyššie budovy Varšavy sú pekne pokope, aby si ich turisti ako ja mohli vyfotiť. :) 

 Metro. Akosi si nemôžem pomôcť, ale všetky ich železnice majú pre mňa taký ten koncentračno-táborový zápach.

 Palác náuky a kultúry (alebo tak nejako sa to volá. :D ) Najvyššia budova Varšavy, v ktorej vás jedným z najrýchlejších výťahov v Európe vyvezú na 30. poschodie, aby ste sa mohli pokochať krásou mesta.

 


Moja maličkosť rozplývajúca sa nad tým úžasným mestom.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára