utorok, 15. júla 2014

FOTOBLOG: Varšava časť 2.

Ahojte!
Dnes bez ďalších rozpisovačiek pridávam druhú časť fotiek z Varšavy.
Nech sa páči. :)



Malý kvíz: Kto bola Marie Curie Sklodowska? :D 

 Aaaaa tu je odpoveď. 






  Dáte si? Podľa mňa najkrajšia bagetéria v celej Varšave (teda aspoň víťaz medzi tými, ktoré som videla)



4 komentáre:

  1. raz v živote tam musím ísť! veľmi pekné fotky!

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Je to naozaj zážitok, krásne mesto a super atmosféra. :)

      Odstrániť
  2. Krásné :)
    Já ve Varšavě nikdy nebyla, ale jednou mám v pláno navštívit všechna hlavní města Evropy... :)
    Hedwica♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka. :) Po tom, čo som navštívila Varšavu, mám to v pláne aj ja. :)

      Odstrániť