pondelok, 11. augusta 2014

ARTdeco Eye Designer

Ahojte všetci. :)
Konečne som sa zmohla na nejaký ten kozmetický článok a napíšem vám o mojom najnovšom úlovku. Vlastne, ono to tak ani nie je úlovok, pretože... Ale veď čítajte a dozviete sa. :)



Neviem, či niekto z vás pozná ten pocit, keď doma nájdete zapatrošenú nejakú vec, ktorá sa po chvíli stane vašou obľúbenou bez toho, aby ste o nej veľa vedeli. Presne to sa mi stalo s týmito tieňmi. Došla som až do štádia, že som už žiadne iné ani nepoužívala. To bolo nešťastia, keď mi ten tieň s veľkým T doslúžil. O to viac som bola šťastná, keď sa ku mne vrátil v maličkom balíčku.
Viem, ešte stále som sa nedostala k veci.
Ide o značku Artdeco, o ktorej existencii som teda absolútne netušila.
Celý zázrak mojich zlatíčok (rozumej: očných tieňov Eye Designer Refill) spočíva v tom, že máte jednu jedinú aplikačnú ceruzku a, ak som dobre počítala, 34 odskrutkovateľných očných tieňov, ktoré si môžete striedať podľa nálady a vkusu.


Ja som na svojej aplikačnej ceruzke mala namontovaný jemný zlatý a tmavozelený nástavec, pričom ten zelený som vôbec nepoužívala. Keď mi došiel ten zlatý, zmocnila sa ma panika. Našťastie už mám náhradu. :) Pre istotu som si objednala tri, pretože som netušila, čo za odtieň mi to vlastne došiel (na nástavci bol badateľný zub času, ktorý ohlodal všetko, podľa čoho by sa dal odtieň identifikovať).



Ako vidíte, prvými dvoma (22,24) som sa do jemne zlatej absolútne netrafila. Posledný by hádam aj mohol byť ten môj. :)

Odtieň číslo 22, teda Noble Champagne, je v skutočnosti taký mix medenej a ružového zlata, čo na fotke, žiaľ, nevidno. Je to veľmi pekná, možno trošku viac výrazná farba, na ktorú si asi budem musieť zvykať, pretože nie som veľmi výrazne líčiaci sa typ človeka. :) Keďže mali na parfums.sk výpredaj, cena tohto tieňa bola 4,30€.
Naozaj netuším, či som nečítala názvy odtieňov, ale z názvu Camel Brown mi hádam mohlo byť jasné, že zlatá to určite nebude. :D Napriek tomu som veľmi rada, že som si ho objednala. Neobsahuje toľko trblietok ako zvyšné dva odtiene, čo ma dosť potešilo, pretože z tejto trojice je to taký ten pri-zemi odtieň. :) Znova výpredaj, no cena o pár centov vyššia - 4,89€.
Vraciame sa ku šampanskému, a to vďaka tieňu, kvôli ktorému som uskutočnila nákup - Golden Champagne. Je výrazne trblietavý a povedala by som, že sa ligoce najviac zo všetkých troch. Napriek tomu som ho zvykla nosiť každý deň, pretože pekne rozžiari pohľad. :) Hoci bol vo výpredaji stál 6,69€. Čo by sme ale nedali za skvelý make-up? :)

Objednávala som z parfums.sk - link TU. Ak dobre počítam, spolu ma tri tiene vyšli na 15,88€. Buďme úprimní, pre priemerného študenta bez brigády je to dosť. Zvlášť preto, že jeden tieň váži 0,8 g. Ale!

  • Tieto tiene sú tak neskutočne dobre pigmentované, že mi to takmer vyrazilo dych. Zlatý som používala možno aj viac ako pol roka, no nikdy som si to v tom rannom zhone a škole nevšimla... Až kým som si vďaka blogu všetky tri nenamazala na ruku.
  • Ďalšou výhodou je, že sú vodeodolné. A nie je to len nejaký marketingový ťah na nalákanie šialených žien bažiacich po kvalitných tieňoch. Vyskúšala som, a naozaj to funguje.
  • Sú nesmierne praktické, pretože, priznajme si, kto má rád bordel v kabelke/kozmetickej taštičke z náhodou otvorených očných tieňov? Preto sa nemusíte vláčiť s celou paletkou, stačí si túto tyčinku s vašimi obľúbenými odtieňmi jednoducho hodiť do kabelky. 

Podľa mňa jedinou nevýhodou týchto tieňov je samotná aplikačná ceruzka. Akosi mi nereže ten guľatý aplikátor, pretože sa mi s ním dosť ťažko pracuje.

Ďakujem, že ste sa zastavili na mojom blogu. :)
Máte skúsenosti s touto značkou?

Nezabudnite ma sledovať:
                                                    facebook instagram bloglovin pinterest

5 komentárov:

  1. Tuto značku znám, ale ještě jsem nic nezkoušela :). Odstíny stínů se mi líbí, nejvíce ten 29
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nepoznám značku ale tieto produkty vyzerajúúú zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O těchto stínech slyším poprvé, aspoň mám zas větší přehled :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tuhle značku neznám ale produkty se mi libi nejvic ten v odstinu 22 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné odstíny. Mám ráda tyto zemité barvy.

    OdpovedaťOdstrániť