streda, 27. augusta 2014

Cesty II. triedy

Úprimne? Nemám rada tú pesničku. Ale momentálne sedím vo vozni 2. triedy a ako inak by som teda tento článok mala nazvať? Ak práve nemáte náladu na čítanie myšlienkových prúdov cudzieho človeka (nezazlievam, u mňa dosť bežné), tak ďalej ani nečítajte. :)
Tak... cestujem do nášho hlavného mesta. Prostriedkom, ktorý sa o chvíľu stane popri mobile a notebooku mojím jediným spojením s domovom. Fňuk.
Viete čo som si uvedomila? Slovensko je nádherná krajina. Nád-her-ná. Tie hory - jednoducho krása. (Z vlaku! V lese je všetko, čoho sa najviac bojím - hady, kliešte, vlkodlaciiiii) Mám pocit, že to berieme na ľahkú váhu. Naháňame sa za luxusnými dovolenkami, prácu si zháňame v zahraničí, lebo "pffffff Slovensko". Prečo sa nesnažíme robiť niečo, aby to bolo "waaaaaaau Slovensko"? Možno sa stačí usmiať na pani sediacu oproti vám vo vlaku, kvôli ktorej si síce nemôžete vystrieť nohy a z jej voňavky vás bolí hlava  (Áno, volám to voňavka, pretože nikdy neviem, či je to parfém alebo parfum - !), ale vyzerá ako príjemná žena a má navyše dobrý vkus na kabelky. *wink*
Jaaaj, ale sa snažím dávať rozumy, hoci už pol hodiny rozmýšľam, kedy pani vystúpi. Fuj na mňa! :D
No keďže tento blog číta stále viac a viac ľudí, musím tu urobiť nejakú tú osvetu!! (-12 pravidelných odberateľov :D)
Nabudúce sa tešte na článok o bezpečnosti na cestách *wink no.2*
Majte sa, užívajte posledné dni voľna, usmievajte sa na dažďové mraky a buďte šťastní. Mne sa konečne uvoľnilo WCko, tak idem. (Naozaj som to napísala? Naozaj toto tu idem zverejniť? ÁNO! :D)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára