pondelok, 11. augusta 2014

♥ Kate Spade ♥

Ahojte. :)
Tak som si dnes napísala celý článok na nové DIY a keď už som bola s textom spokojná, išla som upraviť fotky. Čo sa ale nestalo? Omylom som ich stratila (pod stratila cháp vymazala lebo som nepozorný idiot). Takže vám predstavujem príspevok, ktorý je záchranou každého blogera, ak práve nemá čas fotiť alebo písať.
Počuli ste už o značke Kate Spade? Okrem iného vyrába doplnky, ktoré.. ja ani neviem, čo by som k nim napísala, pretože mi dochádzajú slová vždy, keď si prezerám oficiálne stránky Kate Spade. :)
Pekný pondelok!
























































                                                                                                    













2 komentáre:

  1. O značce slyším poprvé a to co máš tady se mi moc líbí, nabízí krásné věci :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky o této značce slyším poprvé...ae ten první náhrdelník a tequila psaníčko ♥ do toho jsem se zamilovala hned:)
    Instantní krása

    OdpovedaťOdstrániť