štvrtok, 7. augusta 2014

Liebster Award TAG

Ahojte. :)
Bola som mojou drahou kamarátkou Kikou z beanordinarygirl nominovaná na Liebster Award TAG, za čo jej veľmi pekne ďakujem. :)
Najprv som sa zľakla, že to má niečo spoločné s Nemeckom (od slova lieben) alebo s beliebermi (pre nezasvetených fanúšici Justina Biebere, ale kto by to dnes nevedel, že? :D). No nemusíte sa báť, nemá to s vyššie spomenutými nič spoločné. Dúfam. :D
Ako tento TAG vlastne funguje:
1. je potrebné byť naňho nominovaná/-ý
2. v TAGu poďakujte blogerovi, ktorý vás naň nominoval
3. napíšte o sebe 11 faktov
4. odpovedzte na otázky od blogerky, ktorá vás nominovala
5. vymyslite ďalších 11 otázok a nominujte ďalšie blogerky

Ideme nato? Bola som nominovaná, tak musíme. :P



11 faktov:
1. Čo sa týka počítačov, som poriadny neschopa a čudujem sa, že tento blog ako-tak funguje
2. 6 rokov sa do mňa snažili nahustiť nemecké slovíčka a pravidlá, ktoré platia pri nemeckých slovosledoch, no odolala som! :D
3. Mám 18 rokov 
4. Už o pár týždňov nastupujem na Stavebnú fakultu Slovenskej technickej univerzity, odbor geodézia a kartografia
5. Som dosť vysoká a vždy som chcela merať 180 cm - ako naschvál som sa zastavila na 179tich
6. Som knihomoľ
7. V mojom hudobnom zozname je asi naozaj každý štýl (Beethowen, Nicki Minaj, Blink 182, Karol Duchoň, Majk Spirit, ho-ci-čo!)
8. Milujem vydry!!!!!!
9. Keď si sama nalakujem nechty, okamžite si ich ošúpem
10. Rada omieľam jednu vetu dookola (let's go to the beach - each)
11. Tých jedenásť faktov bolo nad moje sily :D 

Odpovede na otázky:
1. Od kedy bloguješ?
Fú, tak to si teda vôbec nepamätám, ale po dôkladnom preskúmaní môjho archívu som prišla nato, že moje dieťatko (blog) malo 4.10. presne 7 mesiacov. :)
2. Spolupracuješ s nejakými firmami?
Jediná firma, ktorá ma zatiaľ sponzoruje, sú moji rodičia. :)
3. Bojíš sa niečoho?
Asi smrti najbližších.
4. Na akú školu chodíš?
Som v štádiu, kedy som skončila gymnázium, ale ešte som nemala zápis na výšku, čiže prakticky na žiadnu, no 20.8. sa stanem študentkou Slovenskej technickej univerzity. :)
5. Kedy si naposledy čítala a čo?
Čítam neustále a momentálne je to Eugen Onegin od A. S. Puškina.
6. Obľúbený herec?
Tak to je veeľmi ťažká otázka. Josh Hutcherson? Robert Downey Jr.? .... Maroš Kramár? :D
7. Názor na 1D?
Viem, že je to spoločensky neprípustné, ale áno, aj ja som si prešla obdobím, kedy som ich žrala. A stále sa mi niektoré pesničky páčia. :)
8. Pozeráš seriály?
Myslím, že za seriálového maniaka by som sa neoznačila, ale stále mám čo pozerať. :)
9. Hobby?
Rada by som napísala niečo zmyslupné ako prechádzky v prírode, hra na njaký hudobný nástroj alebo šport. No ja zvyčajne bľabocem, čítam, alebo spím.
10. Obľúbená značka?
Jáj, ten náš konzumný svet... Čo by sme si bez značiek počali, že? Kate Spaaaaaaaaaaade. (Aj keď od nej ešte nič nemám. Sponzori? :D )
11. Čo si myslíš o mojom blogu? (teda o blogu beanordinarygirl.blogspot.sk)
Som pravidelný čitateľ a Kikine články ma bavia. :) Určite mrknite!

Otázky:
1. :D
2. Si spokojná so svojim menom?
3. Aké je tvoje vysnívané mesto/štát/miesto?
4. Aký je tvoj obľúbený výrok/ heslo, ktorým sa riadiš v živote?
5. Prečo si začala blogovať?
6. Aké je tvoje obľúbené ročné obdobie?
7. Máš nejaké domáce zvieratko?
8. Nosíš rada čelenky?
9. Smeješ sa často?
10. Máš obľúbený nápoj?
11. Čo by si si so sebou zobrala na opustený ostrov?

Na TAG nominujem hedwicu.
Dúfam, že sa vám TAG páčil, pretože občas som už netušila, čo písať. :D
Majte sa! :)

Nezabudnite ma sledovať:

1 komentár: