sobota, 23. augusta 2014

Zázrak!

Zdravím Vás, drahí moji čitatelia. :)
Štiepivé a lámavé nechty - poznáte ten problém? Nie je tomu tak dávno, čo trápil aj mňa. 
Neverila som, že môže existovať nejaký prípravok, ktorý moje nechty spevní a uzdraví. No on existuje. Nebudem sa ale tváriť, že som ho našla sama. Moja sesternica ho používala pol roka, kým som naozaj pochopila, že je to presne to, čo hľadám. A po troch mesiacoch používania vám môžem povedať, že je to zázrak. :)


Moje nechty boli ešte pred troma mesiacmi hotová katastrofa. Preto som ich nosila veľmi krátke a nenalakované. Na pintereste som obdivovala tie krásne, zdravé nechty nalakované na milión spôsobov, a hovorila si - tie sú určite umelé, nikto nemôže mať takéto krásne a úplne prirodzené nechty. A viete, že môže? Už ich mám aj ja! :)

Túto kúru vyrába EVELINE cosmetics a na 99% ju zoženiete v 101 drogérii. Nastáva tu však totálny nepomer ceny a kvality, pretože za tie výsledky by si podľa mňa mohli vypýtať aj viac, ako sú cca 3-4 eurá za 12 mililitrovú fľaštičku. Na parfums.sk som ho dokonca našla za 2,75€.
Nikdy neviem výjsť z toho, ako sa tento spevňujúci lak na nechty volá, no oficiálna značka tejto kozmetickej značky hovorí, že je to Nail Therapy Total Action. Ako tak pozerám, majú na výber omnoho viac lakov podobného typu.



Teraz vám sem napíšem zopár informácií, ktoré o laku hovorí samotná značka na príbalovom letáčiku. Nebudem to tu sem, samozrejme, opisovať celé. :)


  • mnoho problémov - jedno riešenie (z toho asi ten "8 in 1" nápis na krabičke)
  • revolučná formula Strong Nail preniká do štruktúry lôžka, účinne ho regeneruje a vyživuje
  • utvrdzuje a povzbudzuje rast nechtov
  • chráni pred praskaním, lámaním a rozdvojovaním
  • nechty získavajú hladký povrch a lesk
  • intenzívna liečba vytvorená pre účinnú regeneráciu po odstránaní umelých nechtov
  • výsledok viditeľný už po 10 dňoch používania
Spôsob používania je taký, že každý deň po dobu štyroch dní nanesiete novú vrstvu - čo neviem, či ste pochopili, ale na štvrtý deň by ste na nechte mali mať 4 vrstvy.



Štetček nie je ani veľmi úzky, ani veľmi široký - podľa mňa taký akurát.
Kúra má pomerne riedku konzistenciu a dosť rýchlo zasychá.

Svoje nechty som si, teraz už bohužiaľ, v čase ich najväčšej hrôzostrašnosti nefotila. No pridám vám sem aspoň fotku po premene - pretože ono to bola taká nechtová extrémna premena. :)

(Tie krivé prsty si, prosím vás, veľmi nevšímajte. :P )

Máte aj vy nejaký takýto lak/kúru/hocičo na nechty, čo vám výrazne pomohlo? :)

Nezabudnite ma sledovať:





7 komentárov:

  1. Jsi moje zachránkyně. Mám šílené nehty a dlouho jsem hledala nějaký produkt, pořídím si ho! Děkuji za tip. Sleduji tě pro další skvělé články.:)))

    Na mém blogu probíhá soutěž o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zvu tě na mou giveaway: http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/08/tights-giveaway.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak tvoje nechty teraz vyzerajú krásne :) Ja mám rovnaký problém, tak veľká vďaka za radu, najbližšie si to v DM kúpim ;) :)
    *sponkabob*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vyzera to super! urcite skusim :)

    Pozyvam na koncoletnu Skin in Blossom giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vypadá to opravdu na zázrak :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svojí první GIVEAWAY, kterou plánuji již v neděli ukončit!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mňa z laku bohužiaľ štípu nechty, ale prvú kúru som vydržala a musím povedať že sa povrch krásne vyrovnal a zostali také zdravé. Len ma prenasledoval strach že mi nechty zlezú keď som naň tak reagovala.

    www.terehommikust.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť