utorok, 2. septembra 2014

Z morskej peny zrodená.

Ahojte! :)
Čo sa týka lakovania nechtov, som totálny neschopa. Nikdy sa to nezaobíjde bez šmúh, špinavých prstov a množstva tampónikov namočených v odlakovači okolo mňa. A tak som sa naštvala, povedala som si, že kašlem na lakovanie, a začala som po nechtoch capkať lak. Jeden, druhý, tretí. Všetko to malo veľmi zaujímavý výsledok, až nato, že sa to nikomu z môjho okolia nepáči. Mne áno, takže... Je mi to jedno. :D

Keď som sa ráno zobudila a pozrela na svoje nechty, prvé, na čo som si spomenula, bolo more. A práve preto tento názov. Pripomínajú mi spenené more pri západe slnka. 2.9. úplne super, že? :D


Prvá vrstva je biely lak z kolekcie Rita Ora od Rimmel-u v odtieni 703 white hot love. Kúpila som si ho len cez víkend a, úprimne, čakala som od neho trošku viac, no v každom prípade som spokojná. Druhá vrstva je tyrkysový odtieň 399 od značky Vollare cosmetics. Vrstvu číslo 3 som urobila zlatým lakom od Gabrielly Salvete, konkrétne je to odtieň 104. 
Je len na vás, či to skúsite urobiť hubkou, alebo len štetinkou laku.

Nezabudnite ma sledovať:

3 komentáre:

  1. Ja som veľmi spokojná s bielym lakom od Gabrielle Salvette

    www.terehommikust.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná farbička.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekné nechty :)
    Pozývam ťa na moju giveaway, kde môžeš vyhrať 10 skvelých produktov :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť